About Us

صفحه اصلی درباره ی شرکت براق سیر

مشاوره و پشتیبانی

شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی براق سیر پارس علاوه بر ارایه خدمات گردشگری با تکیه بر علم روز، کادری حرفه ای و تجربه ی 10 سال شما همکاران و صاحبان مجموعه های گردشگری و بنگاه های گردشگری را همراهی کرده و می کند و با کمال میل آماده  هرگونه همکاری و  خدمات مشاوره گردشگری در یزد به تمامی هم میهنان عزیر می باشد.

ما بهترین مشاوران گردشگری یزد را گروه براق سیر دورهم جمع کرده و بهترین مشاور گردشگری یزد شما در یزد جهانی هستیم. مشاوره گردشگری در یزد را از براق سیر بخواهید.

مراحل کاری ما

براق سیر با محوریت آسانی خرید تور یزد، ساده ترین و امن ترین راه خرید تور یزد را به شما ارائه می دهد. تنها کافی است که تور مورد نظر خود را انتخاب و با عضویت در باشگاه مشتریان براق سیر خریدی آسان و امن خدمات گردشگری یزد را انجام دهید.

براق سیر آماده عقد قرارداد با تمامی بنگاه های گردشگری یزد، رستوران های یزد و مراکز اقامتی یزد، هتل های سنتی یزد، بومگردی های یزد می باشد. با براق سیر ساده و امن و خیال راحت سفر کنید.

تجربه چندین ساله

براق سیر با استفاده از متخصصان گردشگری گروهی با تجربه از فعالان گردشگری یزد را به همراه دارد و با فعالیتی 10 ساله در زمینه گردشگری برندی معتبر در گردشگری یزد محسوب می شود. ما مفتخریم که بهترین راهتماهای گردشگری یزد و تور گردانان یزد را در احتیار داریم. با براق سیر تجربه ی حرفه ای سفر لمس کنید.

درباره ما

 شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی براق سیر پارس با توکل بر خدای مهربان و تکیه بر علم روز و کادری مجرب و متخصص به دنبال ارایه خدمات گردشگری به صورت امن، راحت و حافظ محیط زیست است و برای خلق تجربه ای شاد و خاطره ای ماندگار برای تمامی انسان ها گام بر می دارد. این گروه با به کار گیری اعضایی جوان و دانش آموخته و با بهره گیری از علم به روز گردشگری و نیازهای جدید گردشگران در صدد تحقق تمامی رویاهای شما گردشگران عزیز تلاش می کند تا خاطره ای شیرین و به یادماندنی را در ذهن تمامی هم میهنان شکل بدهد. این شرکت با تمرکز بر انواع تورهای یزد گردی سعی دارد دامنه ی وسیعی از خدمات گردشگری یزد را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و آسان ترین راه در اختیار شما میهمانان گرامی قرار دهد. تورهای یزد از قبیل تورهای تاریخی یزد، تورهای طبیعت گردی یزد، تورهای سلامت یزد، تورهای ماجراجویانه یزد و تورهای کویر یزد تخصص ماست. ما تجربه ای متفاوت از یزد را برای شما به ارمغان خواهیم آورد. شرکت گردشگری براق سیر اولیم کارگزار رسمی و حرفه ای انواع تورهای یزد می باشد. با ما حرفه ای سفر کنید.

 

ما علاوه بر خدمات موجود گردشگری یزد، خدماتی ویژه از قبیل اقامت در اکولوژهای یزد و پارک های طبیعت گردی یزد  و ابنیه تاریخی یزد و برگزاری تورهای آینی مانند تورهای جشن سده یزد و تور چهارشنبه سوری یزد و تور مراسم برداشت محصول شما گردشگران عزیز را با فرهنگ نیاکانمان آشنا می کنیم، در یزد جهانی با براق سیر پارس حرفه ای سفر کنید.

About-Us-Four-Why-Choose-Us-Image

چرا ما را انتخاب کنید؟

براق سیر سریعترین و آسانترین و امن ترین راه خرید خدمات گردشگری استان یزد است.

تحویل به موقع زمانی

براق سیر برای تک تک لحظات شما ارززش قایل هست. با براق سیر از زمان قصد سفر تا زمان بازگشت لحظات شما ارزشمند خواهد بود. تور با کیفیت را در کوتاهترین زمان از ما بخواهید.

تقسیم کار و مسئولیت

تیم حرفه ای و باتجربه براق سیر در هر لحظه همراه شماست و برای ساختن تجربه ای به یاد ماندنی در تمام لحظات پشتیبان شما خواهدبود.

پشتیبانی همیشه آنلاین

در هر لحظه و در هر مکان تنها چند لحظه با چند کلیلک ساده براق سیر در حضور شماست. خدمات آنلاین را از ما بخواهید.
1000
مشتریان راضی و خوشحال
909
تعداد گردشگر کل
908
تعداد گردشگر سال
18
تور موفق سال

اعضای تیم ما همه کارشناس هستند

براق سیر پارس افرادی جوان با دانش  روز و با انگیزه و با تجربه  را ب به کار گرفته است تا آمیخته ای از دانش و تخصص و مهارت را به شما ارایه دهد. ما از داشتن چنین نیروهای کارامد و متعهدی مفتخریم.