About Us

صفحه اصلی برنامه های مشارکتی

درباره شرکت ما بدانید

شرکت گردشگری براق سیر پارس با تیمی از متخصصین و مشاوران عرصه گردشگری علاوه بر میزبانی و توسعه محصولات و خدمات گردشگری با هدف توسعه گردشگری پایدار به دنبال توانمند سازی تمام بنگاه های گردشگری می باشد. لذا خدماتی نظیر مشاوره گردشگری، توانمند سازی کارکنان بنگاه های گردشگری و نیز بازاریابی نوین گردشگری و ارایه نرم افزارهای حوزه گردشگری را دستور کار خود قرارد داده است تا جامعه ای پایدار را برای همه ذینفع های گردشگری رقم بزند.

about-six-market-strategy

سئو و بهینه سازی سایت

سئو به معنی همگن سازی محتوا با الگوریتم موتورهای جستجو گر می باشدو شرکت براق سیر پارس مفتخر با تیم فنی متخصص در زمینه ی سئو و ایجاد سایتی کارا و رتبه ای شایسته موجب بیشتر دیده شدن شما در دنیای ارتباطات می شود.

about-six-market-expert

مشاور کارشناس

مشاوره درست اولین قدم در توسعه و پیشرفت محسوب می شود. شرکت گردشگری براق سیر پارس مفتخر است با به کار گیری مشاوران با تجربه و تحصیلکرده هرگونه نیاز شما در این زمینه را مرتفع سازد.

about-six-market-consulting

تولید محتوا

امروزه با پیشرفت عصر بازاریابی دیجیتال تولید محتوایی غنی به یک از اصلی ترین قدرت های بنگاه بدل شده است. شرکت گردشگری براق سیر پارس مفتخر است که تجربیات چندین ساله موفق خود در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارد.

بیش از 10 سال هست که در حال خدمت دهی حرفه ای هستیم.

تجربه و تخصص ما

شرکت گردشگری براق سیر پارس با بهره گیری از کادری باتجربه و تیمی متشکل از حرفه ای های این صنعت توانسته است با دیدی حرفه ای به صورت همگن تمامی نیازهای مرتبط این صنعت را شناسایی کرده و شکاف ها و تهدیدهای این صنعت را به فرصت های طلایی تبدیل کند. این شرکت با بهره گیری از علم نوین و به روز گردشگری و همگام با فناوری روز دنیا توانسته است به این موفقیت دست یابد.

تیم براق سیر پارس متشکل از اعضای حرفه ای دانش آموخته در زمینه های بازاریابی گردشگری، زبان های خارجی، فناوری اطلاعات، نرم افزارهای رایانه ای، برنامه نویسی، مدیریت مشتری و خطی مشی گزاری می باشد. از این رو در مرتفع کردن تمامی مشکلات بنگاه های گردشگری با تحلیل داده های حاصل از تحقیق پیشرو و کارآمد می باشد.

ما به شما کمک میکنیم تا کسب و کار خود را رونق ببخشید

ما برآنیم تا با بهره گیری از دانش روز و تجربه چندین ساله به بنگا ه های خرد و کلان این صنعت کمک کنیم تا کسب و کار پر رونقی داشته باشند. تیم گردشگری براق سیر پارس با ارزیابی علمی کسب و کار شما فعالیت بنگاه شما را بهینه کرده و با بازاریابی حرفه ای محصول شما به کمک خودتان و آموزش های لازم در جهت افزایش سرمایه و درآمد شما گام بر می دارد.

2

ارزیابی کسب و کار

اولین اقدام برای هرگونه پیشرفت و خطی مشی گذاری در صنعت گردشگری مطالعه بنگاه خرد و ارزیابی کسب و کار در حال تاسیس یا در حال فعالیت می باشد. این امر مهم به صورت حرفه ای و در کوتاهترین زمان ممکن توسط گروه گردشگری براق سیر پارس قابل اجراست.

3

افزایش سرمایه

یکی از دغدغه های بنگاه های خرد اغلب نداشتن و کمبود سرمایه هستند و همیشه در صدد این هستند که چگونه می توان سرمایه و درآمد خود را افزایش دهند. شرکت براق سیر پارس با آموزش های موردنیاز در صدد این امر برآمده است و به شما کمک می کند تا مسیر موفقیت را سربعتر و هموارتر بپیمایید.

4

بازاریابی حرفه ای

امروزه بازاریابی محصولات و خدمات بنگاه ها از حالت سنتی خارج شده است و به صورت یک دکترین تخصصی درآمده است. به طوری که در بالاترین سطح های علمی به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های مدیریت در نظر گرفته می شود. شرکت گردشگری براق سیر پارس مفتخر است که شما را در این زمینه یاری دهد.

اعضای تیم فوق العاده ما

شرکت گردشگری براق سیر پارس با داشتن کادری تحصیل کرده و باتجربه توانسته است تا تیمی منسجم و حرفه ای را تشکیل دهد. تک تک این اعضا در توسعه و پیشرفت این شرکت نقش اساسی و ینیادی دارند و شرکت به داشتن آن ها افتخار می کند.

6

فیلم را تماشا کنید

با تماشای این فیلم کوتاه می توانید با اعضای شرکت گردشگری براق سیر پارس و نحوه فعالیت و اهداف و خطی مشی های این شرکت گردشگری بیشتر آشنا شوید. با آرزوی لذت بردن از این کلیپ کوتاه برای تمامی خوبان ایران زمین

راهنمایی کارشناسان ما را پذیرا باشید تا موفق شوید

کارشناسان و مشاوران گروه گردشگری براق سیر پارس با تجربه و تخصص و تعهد و با در نظر گرفتن خدای متعال تلاش حداکثری خود را انجام می دهند تا علاوه بر خرسندی مشتریان، رضایت قلبی خود را در محضر خدای متعال به دست آورند.

8

طراحی حرفه ای سایت

در عصر جدید طراحی وب سایت کارا و خوب یکی از مزیت های رقابتی بنگاه می شود. توسعه وبسایت شما نیز راه حلی جایگزین برای شماست.

9

آنالیز و بهینه سازی سایت

حتی اگر سایت بنگاه گردشگری خود را خریداری کرده اید، می توانید با مشاوران گروه براق سیر سایت خود را ارزیابی و بهینه کنید.

10

مشاوره کسب و کار

مشاوره حرفه ای در هر لحظه می تواند شما را از هر نقطه ای که در ان قرار دارید به نقطه ای بالاتر ارتقا دهد.